menu

Garden Space - hledej
Garden Space - caret
Garden Space - caret 0 ks. / 0.00
  • Váš nákupní košík
  • Nákupní košík je prázdný

FAQ

 

FAQ

 

1. Jak zjistit dostupnost produktu?

Každý produkt má informace o své dostupnosti v obchodě:

 

Není na skladě - aktuálně 0 položek na skladě; pokud vás tento produkt velmi zajímá, dejte nám prosím vědět prostřednictvím

e-mail: info@gardenspace.cz nebo telefonicky: +420 560 000 888

Nízká zásoba - poslední položky daného produktu, takže si s nákupem pospěšte!

Průměrné množství - máme alespoň několik kusů

Velké množství - máme na skladě dostatek produktů pro vyřízení více objednávek

K dispozici na vyžádání - tento produkt můžeme získat speciálně pro vás - kontaktujte nás

e-mail: info@gardenspace.cz nebo telefonicky: +420 560 000 888

Očekávané dodání - produkt bude brzy k dispozici

Staženo z nabídky - produkt již není v nabídce našeho obchodu k dispozici

2. Jak zkontrolovat stav objednávky?

Informace o průběhu vaší objednávky zašleme na vaši e-mailovou adresu. Navíc po přihlášení

ke svému účtu budete mít přístup ke všem informacím o Vašich aktuálních a již dokončených objednávkách:

stav, obsah, zadané adresy atd.

 

3. Jak dlouho budu čekat na zásilku?

Ihned po zadání objednávky obdržíte e-mail s odkazem, na který musíte kliknout

potvrdit objednávku - pak také zahájíme proces její implementace. Budou vám zasílány průběžně na vaši e-mailovou adresu

informace o stavu vaší objednávky.

 

4. Datum přijetí balíčku = datum odeslání + dodací lhůta

Datum dopravy závisí na dostupnosti produktů a zvoleném způsobu platby, zatímco dodací lhůta závisí na zvoleném způsobu Vámi způsoby doručení.

 

5. Jaké jsou způsoby doručení?

V závislosti na množství a hmotnosti objednaných produktů, zvolené platební metodě a vašich vlastních preferencích, můžete si vybrat jeden ze způsobů doručení:

doručovací společnost,

osobní vyzvednutí.

 

6. Kolik zaplatím za zásilku?

Celkové náklady na doručení objednávky poznáte po přidání produktů do košíku a výběru formuláře, o který máte zájem

způsoby doručení a platby - v souhrnu uvidíte přesnou hodnotu k zaplacení. Podle zvoleného formuláře

platba, typ zásilky a rozměry zásilky - náklady na zásilku se pohybují od 360 do 2400 Kč.

 

Pro optimalizaci času a formy dodání a minimalizaci nákladů na přepravu nábytku Oltre nás prosím kontaktujte

kontaktujte naši prodejní kancelář

telefon: 560 000 888 nebo info@gardenspace.cz

 

7. Jak zaplatím za svou objednávku?

V závislosti na hodnotě objednávky, zvoleném způsobu doručení a vašich vlastních preferencích si můžete vybrat jednu z následující platební metody:

 

Bankovní převod,

hotovost,

elektronická platba (online převod),

 

8. Mohu si svou objednávku vyzvednout osobně?

Objednávku si samozřejmě můžete vyzvednout na osobním sběrném místě na adrese:

 

Za osobní vyzvednutí nejsou žádné další náklady.

 

9. Co jsou slevové kupóny?

V mnoha propagačních kampaních nabízíme našim zákazníkům slevové kupóny. Jsou ve formě kódů, které je třeba zadat do košíku, do příslušně označeného pole. Tím se převede částka, která má být zaplacena, s ohledem na slevu.

 

Pamatujte, že většina slevových kódů má datum vypršení platnosti. Po vypršení platnosti již kód slevy není aktivní - nebude mít za následek poskytnutí konkrétní slevy.

 

10. Co je rezervace?

Rezervace je místo, kam můžete přidat produkty, které zvažujete. Přístup k této funkci

pouze přihlášení uživatelé mají.

 

Pokud váháte, zda si daný produkt koupit, a máte účet v našem obchodě, přihlaste se a přidejte si produkt do svého trezoru.

Produkty ve skladu si pamatujete. Až se příště přihlásíte do obchodu, najdete je všechny v trezoru

produkty, které jste uložili. Můžete se k nim kdykoli vrátit, vložit je do košíku nebo je odebrat z trezoru.

 

11. Mohu získat fakturu s DPH?

Ano, u produktů zakoupených v našem obchodě můžete obdržet fakturu s DPH. Z tohoto důvodu při zadávání objednávky ve formuláři s Vašimi údaji vyberte možnost „společnost“ a zadejte fakturační údaje. Informace o potřebě obdržet fakturu s DPH

vložte do poznámek (část „Další informace“). Pokud se dodací adresa liší od údajů na faktuře, označte ji na formuláři

možnost „jiná dodací adresa“ a zadejte adresu, na kterou má být objednávka odeslána.

 

Datum vystavení faktury s DPH je datem odeslání Vaší objednávky. Toto datum nelze změnit.

 

12. Jak mohu změnit svoji objednávku?

Objednávky můžete upravovat pouze do doby, než bude jejich obsah kompletní.

 

13. Zadal jsem nesprávnou objednávku. Jak je zrušit?

Objednávky můžete zrušit pouze do dokončení obsahu. Když jej nahrajete na

uvedenou adresu nelze zrušit. Chcete-li zrušit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve -

- nejlépe telefonicky: 560 000 888.

 

14. Mají prodávané výrobky záruku?

Ano, výrobky dostupné v sortimentu našeho obchodu mají záruku výrobce platnou v České republice.

Záruka pro společnosti je 12 měsíců a pro jednotlivé zákazníky je to 24 měsíců od data prodeje produktů.

Je důležité si uschovat doklad o nákupu (fakturu nebo fakturu). To je základ pro podání stížnosti.

 

15. Mám problém s produktem, který jsem si objednal. Co teď?

Před převzetím zásilky vždy zkontrolujte, zda při přepravě nedošlo k poškození. Li

obal má viditelné vnější poškození, doporučujeme, abyste zásilku odmítli převzít a poté

kontaktovat nás telefonicky: 560 000 888.

Pokud si přejete podat stížnost, kontaktujte nás prosím telefonicky: 560 000 888.

 

16. Mohu vrátit zakoupený produkt?

Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.

 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy jste zboží získali do vlastnictví

nebo ve kterém třetí strana jiná než přepravce a vámi označená osoba převzala zboží.